ERASMUS+KA2101083143 — DEFEP — ERASMUS-EDU-2022-CBHE
З 20 по 22 вересня 2023 року відповідно до проєкту Erasmus+ KA2 DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринку праці» відбулася Міжнародна науково-практична конференція «ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ, СУСПІЛЬСТВА ТА РИНКУ ПРАЦІ: ВИКЛИКИ МАЙБУТНЬОГО ТА ВПЛИВ НА ОСВІТУ».
Метою конференції було об’єднання зусиль освітян і науковців, представників бізнесу, держави, громадянського суспільства України, Молдови та країн ЄС для узагальнення досвіду та визначення перспектив подальшого розвитку системи освіти в контексті сучасних і майбутніх викликів.
Організаторами конференції виступили університети-партнери міжнародного проєкту DEFEP з України, Молдови, Німеччини, Іспанії та Італії. Співорганізаторами виступили Рада молодих вчених при Міністерстві освіти і науки України, Всеукраїнська громадська організація «Інноваційний університет» та Державна наукова установа «Інститут освітньої аналітики» Міністерства освіти і науки України.
Конференція проходила у гібридному форматі на базі Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна та охопила широкий спектр тем: цифровізація сучасного світу, модернізація економіки, бізнесу та фінансів, соціально-політичні аспекти трансформацій у глобалізованому світі, трансформації особистості та суспільства у контексті історії, філософії, гуманітарних наук та культурології, психологічні аспекти трансформацій особистості та суспільства, а також вектори інновацій в освіті в національному та глобальному контексті.
Захід завершився круглим столом за участю роботодавців, де різні галузеві експерти обговорили взаємодію та партнерство між бізнесом та освітою в контексті сучасних викликів.
Загалом у конференції взяли участь 514 осіб, 150 з яких були присутні як в офлайн, так і в онлайн форматі. Інші учасники надіслали доповіді для публікації у збірнику тез конференції. Практики, результати, рекомендації та пропозиції, представлені на конференції, будуть опрацьовані організаторами та використані у процесі роботи над реформуванням, покращенням та впровадженням дистанційної освіти як окремої та самостійної форми навчання.
Програма конференції
Резолюція конференції
Запис трансляції на YouTube