Перейти до вмісту
DEFEP
ERASMUS+KA2101083143 — DEFEP — ERASMUS-EDU-2022-CBHE
ERASMUS+KA2101083143 — DEFEP — ERASMUS-EDU-2022-CBHE
Меню
ПРО ПРОЄКТ
СТРУКТУРА
Робочий Пакет 1
Робочий Пакет 2
Робочий Пакет 3
Робочий Пакет 4
Робочий Пакет 5
Робочий Пакет 6
Робочий Пакет 7
Робочий Пакет 8
КОНСОРЦІУМ
НОВИНИ
АКТИВНІСТЬ
Події
Зустрічі
РЕЗУЛЬТАТИ
Освіта
Наука
Адміністрування
Моніторинг
Контроль Якості
Звіти
КОНТАКТИ
ПАКЕТ ТИПОВИХ НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ
1.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПІДРОЗДІЛ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
2.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДИСТАНЦІЙНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
3.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ ТА ЇХ СЕРТИФІКАЦІЮ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
4.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО РЕЙТИНГОВУ СИСТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
5.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЕКЗАМЕНІВ І ЗАЛІКІВ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
6.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО АТЕСТАЦІЮ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
7.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КВАЛІФІКАЦІЙНУ РОБОТУ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
8.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
9.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
10.
ТИПОВИЙ СТАНДАРТ ДОРАДНИЦТВА ТА КОУЧИНГУ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
11.
ТИПОВІ ІНСТРУКЦІЇ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ І НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
12.
ТИПОВІ ІНСТРУКЦІЇ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ СИЛАБУСІВ / РОБОЧИХ ПРОГРАМ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
13.
ТИПОВІ ІНСТРУКЦІЇ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ У ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ
14.
ТИПОВИЙ ЕТИЧНИЙ КОДЕКС (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
15.
ТИПОВИЙ СТАНДАРТ ЕТИКИ СПІЛКУВАННЯ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
16.
ТИПОВИЙ СТАНДАРТ КОМУНІКАЦІЇ ТА СУПРОВОДУ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
17.
ТИПОВИЙ СТАНДАРТ РЕАГУВАННЯ НА ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ), СЕКСУАЛЬНИХ ДОМАГАНЬ ТА ДИСКРИМІНАЦІЇ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)
18.
ТИПОВИЙ СТАНДАРТ ЗАПОБІГАННЯ І ВРЕГУЛЮВАННЯ ПОТЕНЦІЙНОГО ТА РЕАЛЬНОГО КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ (за дистанційної форми здобуття вищої освіти)