25 вересня 2024 року в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана (КНЕУ) відбулося урочисте відкриття Лабораторії дистанційного навчання. Захід реалізовано в рамках проєкту DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити здобувачів сучасної вищої освіти та ринку праці», метою якого є удосконалення дистанційної освіти як окремої форми навчання.

Відкриття пройшло на факультеті фінансів за участі ректора КНЕУ Дмитра Лук’яненка, координаторки проєкту DEFEP та проректорки з наукової роботи Лариси Антонюк, менеджерок проєкту: проректорки з наукової роботи та цифрової трансформації Марини Сільченко, професорки кафедри корпоративних фінансів і контролінгу Тетяни Майорової, директорки Інституту дистанційної освіти Юлії Красюк, декана факультету фінансів Богдана Стеценка, завідувача кафедри корпоративних фінансів і контролінгу Олега Терещенка, гарантки програми “Фінансовий менеджмент і контролінг” Наталії Бабяк та інших учасників проєкту DEFEP.

Захід також отримав підтримку партнерів із Львівського, Миколаївського та Чернігівського університетів, які приєдналися в режимі онлайн. Від імені онлайн-гостей відкриття привітала Олена Філімонова, всеукраїнський координатор проєкту DEFEP.

Лабораторія обладнана сучасною технікою: сервером, ноутбуками, планшетами, інтерактивною дошкою та панеллю, які були придбані за кошти проєкту DEFEP. Подальше облаштування відбулося за підтримки адміністрації університету та факультету фінансів. Під час заходу ректор КНЕУ Дмитро Лук’яненко наголосив на важливості таких проєктів для трансформації закладів вищої освіти відповідно до потреб студентів.

Проректорка Марина Сільченко поділилася досягненнями університету в сфері дистанційної освіти, а також провела майстер-клас спільно з начальником відділу ІТ-супроводу Віталієм Безкоровайним, продемонструвавши переваги нового обладнання.

Координаторка проєкту Лариса Антонюк та відповідальна виконавиця Тетяна Майорова підсумували результати реалізації проєкту та визначили подальші кроки для його розвитку.