Півтора роки реалізації проєкту DEFEP «Дистанційна освіта для майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити здобувачів сучасної вищої освіти і представників ринку праці» приносять свої результати. Це цінний досвід і нові можливості для трансформації вищої освіти на шляху України до ЄС. Цей період бу присвячений дослідженню та удосконаленню підходів до провадження освітньої діяльності за дистанційною формою.

Командою DEFEP проведено соціологічне дослідження та аналіз кращих практик в ЄС, Молдові та Україні, результати яких відображені у відповідних звітах. Удосконалено методологію дистанційної освіти, що знайшло своє відображення у монографії. Розроблено пакет типових нормативних документів для регулювання освітнього процесу у ЗВО, що стали основою для внутрішніх положень щодо дистанційної освіти в партнерських університетах. Сформована дорожня карта впровадження дистанційної освіти та стратегія забезпечення її якості й академічної доброчесності.  Підготовлено академічної доброчесності, а також посібники для підвищення кваліфікації викладачів, дорадників та адміністративних співробітнників університетів. Триває облаштування спеціалізованих лабораторій завдяки придбанню спеціального обладнання та програмного забезпечення. Проводяться зустрічі зі стейкхолдерами, здобувачами і роботодавцями, що необхідно для оновлення освітніх програм і навчальних планів. Результати презентуються та обговорюються на конференціях, круглих столах, форумах.

Аби ознайомити академічну спільноту ЧНУ ім. П. Могили з основними результатами, координатор проєкту DEFEP Олена ФІЛІМОНОВА виступила зі звітом на засіданні Вченої ради, що відбулося 1 липня 2024 р. Звіт за півтора роки реалізації проєкту схвалено Вченою радою одностайно та буде подано Міністерству освіти і науки України, а також Європейському виконавчому агентству з питань освіти і культури. І вже з початком нового навчального року розпочинаємо пілотування з підготовки магістрів за дистанційною формою здобуття вищої освіти.