🔰 30 квітня 2024 року відбулося фінальне онлайн-засідання робочої групи DEFEP- КНЕУ щодо підведення підсумків роботи над 4 пакетом проєкту.
Метою цього етапу було формування типових нормативних документів, які регулюють провадження дистанційної форми здобуття вищої освіти на рівні університетів.
В ході онлайнової зустрічі відбулося звітування членів проєктної групи за виконану роботу у відповідності до завдань робочого пакету 4. Проджект-менеджерка DEFEP від КНЕУ, проректорка з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Марина Сільченко повідомила, що в рамках проєкту проведена масштабна робота, в результаті якої команда DEFEP-КНЕУ сформувала модель дистанційної освіти, її принципи та правила функціонування у закладах освіти. На підставі цієї моделі, в першу чергу, було розроблено типове Положення про дистанційну форму здобуття вищої освіти, а також ще 16 документів, які регламентують різні аспекти освітньої діяльності закладів, які здійснюють навчання здобувачів на дистанційній формі. Такі документи допомагають сформувати графік освітнього процесу, навчальний план та вирішити різноманітні організаційні моменти.
🟢 Під час роботи над 4 пакетом проєкту декілька українських університетів-учасників експериментально запроваджують дистанційну форму навчання, серед них Чорноморський національний університет імені Петра Могили та Уманський національний університет садівництва. Окрім цього Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана вдосконалює свої нормативні документи, що регламентують дистанційну форму навчання. Так, у весняний період всі ці університети затвердили нові положення, щоб підготувати нормативну платформу для набору студентів на дистанційну форму здобуття вищої освіти під час цьогорічної вступної кампанії.